مشاور سئو چیست؟ و آن ها چه کار می کنند؟

 

 

مشاوره بهینه سازی موتور جستجو (SEO) این روزها بسیار رایج می شود و به دلایل خوبی… اینترنت به سرعت در حال رشد است ، بنابراین قرار گرفتن در موتورهای جستجوگر ، مانند گوگل ، بسیار مهم تر از همیشه است! با این وجود ، ممکن است به عنوان یک صاحب مشاغل ، این سؤال ها را از خود بپرسید: - مشاور سئو چیست؟ - یک متخصص سئو در واقع چه کاری انجام می دهد؟ - آیا برای انجام سئو برای وب سایت شرکت من باید کسی را استخدام کنم؟ بیایید به شما پاسخ دهیم و به این سؤالات پاسخ خواهیم داد .

 

مشاور SEO چیست و چرا به یک نفر نیاز دارم؟ خوب ، به طور معمول ، یک "مشاور" از هر نوع ، یک متخصص در موضوع خاص است و به آنها وامهایی داده می شود که در مورد آن موضوع توسط افراد یا شرکتهایی که به آن نیاز دارند مشاوره دهند. بنابراین از این طریق یک مشاور SEO فرقی نمی کند. آنها متخصص بهینه سازی موتور جستجو هستند و توسط مشاغل و صاحبان سایت پرداخت می شود تا در مورد چگونگی کسب رتبه های بالاتر ، ترافیک هدفمند تر و در نهایت سود بیشتر برای وب سایت های خود به آنها مشاوره دهند.

حداقل ، یک مشاور یا یک شرکت مشاوره حرفه ای سئو باید در زمینه های زیر تجربه و تخصص زیادی داشته باشد (بعلاوه چیزهای بیشتری)

 

سئو در صفحه
این کارهایی است که در سایت خود انجام می دهید. بیشتر افراد تمایل دارند که سئو را به عنوان یک استراتژی خارج از سایت فکر کنند ، که به طور معمول به معنای ایجاد لینک و سیگنال های اجتماعی است ، اما موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از هر تکنیک دیگری در سایت شما انجام شود. اصولاً وب سایت شما برای اینکه رتبه خوبی کسب کند ، مهم نیست از آنچه انجام می دهید ، باید موتور جستجوگر دوستانه» باشد و مشاور SEO شما باید بتواند شما را در انجام کارهایی که در سایت خود انجام می دهید ، راهنمایی کند تا آن را آماده رتبه بندی کند.

در اینجا چند عامل در صفحه وجود دارد که شرکت مشاور شما باید بتواند در این زمینه به شما کمک کند:

(توجه: من در مورد هیچکدام از این موارد نمی خواهم به جزئیات زیادی بپردازم زیرا در صورت انجام این پست به یک کتاب کامل تبدیل می شود. متخصص بهینه سازی موتور جستجوی شما می تواند همه جزئیات را به شما پر کند - و مطمئن شوید که آنها این کار را انجام داده اند یا نمی دانند.) آنها را استخدام کنید!)

* برچسب عنوان - گرفتن درست از برچسب عنوان بسیار سخت تر از آن است که فکر کنید. و یک برچسب عنوان به درستی بهینه شده می تواند شگفتی برای SEO باشد.

* برچسب های توضیحات - تقریباً همین کار را می توان در مورد این برچسب با عنوان عنوان کرد. برای بهینه سازی موتور جستجو در سایت بسیار مهم است اما "به حق رسیدن" آسان نیست مگر اینکه شما یک حرفه ای باشید.

 

 

* برچسب های متا - علاوه بر عنوان و توضیحات ، بسته به وب سایت و وضعیت خاص شما ، بسیاری از متا تگ های دیگر نیز وجود دارند که ممکن است یا مهم نباشند. گرافیکی SEO که شما استخدام می کنید باید بتواند در این مورد به شما توصیه کند. * محتوای با کیفیت - مهمترین بخش هر وب سایت و برای دستیابی به رتبه های بالای موتورهای جستجو بسیار حیاتی است. اما آیا شما واقعاً صفحات با مطالب کاملاً با کیفیت و از منظر گوگل ، بینگ ، یاهو و سایر موتورهای جستجو نوشته شده اید؟ احتمالاً فکر می کنید اما ممکن است تعجب کنید! * تراکم کلمه کلیدی - چیز دیگری که نمی خواهید اشتباه کنید. خیلی کم است و ممکن است هرگز برای اصطلاحاتی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید رتبه بندی نکنید ، خیلی زیاد است و ممکن است برای بهینه سازی بیش از حد مجازات شوید. راه رفتن خط خوبی است! * LSI (نمایه معنایی Latent Indexing) - خلاصه اصلی LSI این است که محتوای یک وب سایت توسط گوگل و سایر SE خزیده شده است که در آن متداول ترین کلمات یا عبارات به همراه مترادف ها و کلمات مرتبط با آنها به عنوان کلید واژه ها شناخته می شوند. هر صفحه مثلا؛ اگر عنوان صفحه شما "حقایق حیوانات" باشد موتورهای جستجو انتظار دارند که در محتوای صفحه عبارت دیگری از قبیل سگ ، گربه ، پرنده و غیره پیدا کنند.

 

 

این به شما کمک می کند رتبه بالاتری داشته باشید زیرا SE می داند که صفحه / سایت شما واقعاً درمورد موضوع است. به علاوه ، ممکن است علاوه بر کلمات کلیدی اصلی خود ، از نظر شرایط LSI نیز رتبه بندی کنید. * ساختار سایت - آیا صفحات شما از داده های ساختاری برای پشتیبانی لیست ها استفاده می کنند؟ آیا موتورهای جستجو می توانند سایت شما را به راحتی خزنده کنند؟ آیا مسائل مربوط به محتوای کپی به صورت صحیح در سایت انجام می شود؟ آیا طراحی سئو دوستانه است؟ اینها همه مواردی است که مشاور شما باید بتواند به شما بگوید و در صورت وم به شما در رفع مشکلات کمک می کند. * Headers - آیا عنوان ها و زیر عناوین شما با استفاده از برچسب های صحیح HTML و کلمات کلیدی مناسب است؟ * سرعت سایت - با افزایش همه چیز در اینترنت سرعت و سرعت بیشتر در اهمیت سئو افزایش می یابد. مردم بی تاب هستند بنابراین سایت شما برای رسیدن به بهترین نتیجه باید خیلی سریع بارگیری شود. * سازگار با تلفن همراه - سایت ها تمایل دارند در دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند و جداول نسبت به رایانه های معمولی بسیار متفاوت ظاهر شوند. جهان به طور فزاینده ای متحرک می شود و افراد بیشتری نسبت به رایانه های این روز از طریق دستگاه های تلفن همراه آنلاین می شوند. بنابراین بسیار مهم است که سایت شما دوستانه تلفن همراه باشد و به درستی برای آن بهینه سازی شود.

 

 

داده های ساختاری / نشانه گذاری Schema - داده های ساخت یافته به موتورهای جستجوگر مانند Google اجازه می دهد تا سایت شما را درک کنند ، که می تواند به سادگی به سئو کمک کند. . و بسیاری موارد دیگر! آنها باید در بهینه سازی وب سایت شما یا آموزش نحوه انجام این کار به شما بسیار خوب باشند. شما آنها را استخدام می کنید ، زیرا آنها در این زمینه متخصص هستند ، بنابراین مطمئن شوید که آنها واقعاً قبل از تحویل پول شما هستند.

 

سئو خارج از سایت یک بار دیگر ، من به دلیل این که این کار امکان پذیر نیست ، به جزئیات واقعی در مورد استراتژی های مختلف SEO خارج از صفحه نمی پردازم. صدها دوره کامل ، کتابهای الکترونیکی ، سایت های عضویت ، فیلم ها ، وبلاگ ها ، گروه ها و انواع دیگر مواردی که به این موضوع اختصاص داده شده است وجود دارد - این کار را نمی توان در یک پست آموزش داد. به همین دلیل به دنبال آژانس سئو هستید ، بنابراین کارشناسان آنها می توانند این مطالب را به تیم خود آموزش دهند یا این کار را برای شما انجام دهند. من فقط یک خلاصه سریع ارائه می دهم تا شما می دانید آنچه را نمی دانید ، و می توانید مطمئن شوید که مشاور آینده نگر شما انجام می دهد! * لینک سازی - این یکی از مهمترین بخش های سئو است ، اما روش های خوبی برای انجام آن وجود دارد و روش های وحشتناک زیادی برای انجام آن وجود دارد. باید تفاوت را بدانید و به درستی انجام دهید. اگر چند مورد وجود داشته باشد ، می تواند رتبه های شما را بیشتر از گرفتن بک لینک مناسب کند. و هیچ چیز نمی تواند رتبه شما و آینده وب سایت یا شغل شما را سریعتر از مجازات استفاده از تاکتیک های ایجاد لینک بد نابود کند. این بسیار مهم است که این کار به درستی انجام شود! * رسانه های اجتماعی - این اهمیت از نظر اهمیت به عنوان یک عامل رتبه بندی در حال رشد است. در واقع ، اینک یکی از مهمترین بخش های سئو است. آیا محتوای شما در شبکه های اجتماعی منتشر می شود؟ آیا در صنعت شما توسط افراد قابل اعتماد و محترم به اشتراک گذاشته می شود؟ هرچه تعداد لایک ، اشتراک گذاری ، توییت ، پین ، upvotes ، موارد دلخواه و سایر رسانه های اجتماعی عاشق سایت شما باشند ، بهتر می شود برای تقویت رتبه خود در Google ، Bing و سایر موتورهای جستجو. ناگفته نماند که این موارد ترافیک مستقیم زیادی به همراه خواهد داشت و برند تجاری شما را افزایش می دهد

 

 

فیلم ها - از بسیاری جهات ، فیلم ها آینده اینترنت و بازاریابی ویدیویی آینده سئو است. خود یوتیوب ، وب سایت شماره 2 پربازدید جهان و همچنین موتور جستجوی شماره 2 در جهان است که فقط در پشت Google قرار دارد ، که به طور تصادفی صاحب آنهاست. فیلم هایی که بهینه سازی شده اند به درستی تمایل به رتبه بندی بسیار خوبی دارند و معمولاً خیلی سریعتر از یک وب سایت معمولی این کار را انجام می دهند. آنها همچنین برای لینک ها بسیار عالی هستند ، برای قرار گرفتن در معرض مارک و مارک تجاری استثنایی ، و از نظر محتوا عالی هستند به علاوه ، آنها خیلی بیشتر از محتوای متن به اشتراک گذاشته می شوند و دوباره ارسال می شوند. * بازاریابی محتوا - مردم به اکثر اشکال تبلیغات کور شده اند. آنها متوجه آگهی ها نمی شوند ، آنها تبلیغات تلویزیونی را رد می کنند ، بیلبوردهای تبلیغاتی را نادیده می گیرند ، رادیو ماهواره ای دارند یا به راحتی تبلیغات رادیویی را تنظیم می کنند ، تفاوت بین تبلیغات PPC و لیست های ارگانیک را می دانند ، آنها ایمیل تبلیغاتی را باز نمی کنند و به همین ترتیب بر. بازاریابی سنتی به سرعت در حال از بین رفتن است - هم آنلاین و هم آفلاین! بنابراین محتوا اکنون موجود است و بخش بزرگی از آینده بازاریابی بویژه آنلاین خواهد بود. به عبارت ساده؛ بازاریابی مؤثر در اینترنت بدون محتوای عالی در این روز و سن امکان پذیر نیست. و مطمئناً شامل SEO (حتی بیشتر از بسیاری موارد) است. مشاور SEO شما باید بداند که چگونه محتوای رایگان مفید را ایجاد کند و آن را در وب به اشتراک بگذارد به شکلی که باعث ایجاد ترافیک هدفمند به سایت شما شود ، آن بازدیدکنندگان را به چشم انداز تبدیل کند و سپس آنها را به خریداران تبدیل کند. سپس ، محتوا را به اندازه کافی جذاب نگه دارید تا آن افراد را به مشتریان تکراری تبدیل کنید. کار ساده ای نیست اما شخص مجبور است این کار را انجام دهد

 

به هر حال ، بازاریابی اینترنتی راهبردهای زیادی را شامل می شود ، که شامل موارد فوق است ، اما این تنها نوک کوه یخ است. چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد و بهینه سازی موتورهای جستجو تحت آن چتر عظیم بازاریابی آنلاین قرار دارند که در آن بسیاری از تاکتیک های استفاده شده بر یکدیگر همپوشانی دارند و به بیش از یک راه کمک می کنند.

 

 

چه کاری نباید انجام شود! وقتی صحبت از بهینه سازی موتور جستجو می شود ، موارد زیادی وجود دارد که نباید انجام دهید. اینها اغلب از آنچه باید انجام دهید مهمتر هستند. اجتناب از این موارد برای موفقیت آنلاین وب سایت شما بسیار مهم است! شما می توانید 100 کار درست انجام دهید و فقط یک اشتباه می تواند رتبه های شما را به کلی خراب کند ، جریمه شما شود یا حتی ممنوع شود. بسیار مهم است که شخص یا شرکتی که م SEO را با شما انجام می داند چه کاری انجام ندهد و به شما در جلوگیری از آنها کمک می کند. در اینجا خلاصه ای سریع از فقط چند مورد از این موارد آورده شده است: * بهینه سازی بیش از حد - بارها و بارها با استفاده از کلمه کلیدی خود در داخل محتوای خود یا در تلاش برای ایجاد لینک خود استفاده کنید. * پیوند غیر طبیعی - لینک های بیش از حد از یک نوع سایت ، بیش از حد بسیاری از لینک های dofollow ، استفاده از همان متن لنگر بارها و بارها و غیره. * هرمه لینک - منفجر کردن سایت شما با پیوندهایی از هرجای و هرجای مکان. در مورد سئو معمولاً کمتر است. * پیوندهای کم کیفیت - مطمئناً در این روز و سن بهینه سازی موتور جستجو کیفیت بیش از کمیت را می خواهید. فقط تعداد معدودی از کیفیت فوق العاده با کیفیت بالا ، لینک های مربوطه هر روز صدها لینک کم کیفیت را ضرب و شتم می کنند.

 

 

* انواع خاصی از پیوندها - همه پیوندها برابر نیستند. این روزها برخی از تاکتیک های ایجاد لینک وجود دارد که می توانند صدمات بسیار بیشتری را نسبت به خوبی ایجاد کنند. مشاور شما باید بداند که چه مواردی هستند و مطمئن شوید سایت شما از آنها دور است. * محتوای بد - ریسندگی ، کپی کردن ، سرقت ادبی یا صرفاً نوشتن مطالب با کیفیت پایین می تواند از جهات مختلف برای وب سایت شما مضر باش

 

 

Google Updates صنعت سئو همیشه در حال تغییر است. این امر به دلیل بخش بزرگی از این واقعیت است که گوگل و سایر موتورهای جستجو همیشه برای متوقف کردن هرمه و سایر تاکتیکهای سایه بان ، الگوریتم های خود (عوامل رتبه بندی) را به روز می کنند. بنابراین ، یک کارشناس سئو واقعی در صدر تغییرات ثابت خواهد ماند تا همیشه در این صنعت به روز باشد. از این شرکت یا مشاور که می خواهید سوالات زیادی در مورد به روزرسانی ها استخدام کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها از استراتژی های قدیمی استفاده نمی کنند. قبل از صحبت با آنها ، همیشه می توانید جستجوی "تاریخ تغییر الگوریتم Google" را انجام دهید تا حداقل بتوانید سریعاً درباره آنچه که اخیراً اتفاق افتاده است ، آگاهی داشته باشید. به این ترتیب شما می توانید حداقل تا حدودی دانش آنها را قبل از استخدام آنها آزمایش کنید. دیگر * دانش صمیمی در مورد منطقه شما - در حالی که درست است که یک متخصص سئو می تواند از نظر فنی در هر نقطه ای از جهان باشد و هنوز هم کار خود را به طور مؤثر بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارید انجام دهید (تا زمانی که مشروعیت داشته باشد) ، هنوز مزایای مشخصی برای استخدام وجود دارد کسی که شهر / منطقه شما را به خوبی می شناسد. آنها درک بهتری از حدود مدت زمان نیاز به رتبه بندی یک سایت با توجه به فاصله زمانی معمولی در مکان شما ، چقدر هزینه آن ، سطح رقابت و موارد دیگر دارند. به عنوان مثال ، ما در BAM وب سایتهایی را برای مشاغل در سراسر جهان رتبه بندی کرده ایم ، اما اکثر مشتری های ما در دنور ، دس موئینز ، لس آنجلس و سن دیگو بوده اند زیرا اینها شهرهایی هستند که دفاتر ما در آن واقع شده اند و ما داریم. بیشترین تخصص در آن مناطق. بنابراین ما درک بهتری از آنچه در کسب رتبه های عالی برای یک تجارت محلی در آن مناطق لازم است از هر کس دیگری دارد ، درک می کنیم. * بیشتر نگران افزایش سود خود به صورت آنلاین - هر متخصص بازاریابی اینترنتی یا مشاور تجارت آنلاین از هر نوع باید بیشترین توجه را به حداکثر رساندن سود شما داشته باشد. از این گذشته ، شما آنها را به دلیل تخصص خود در بازاریابی دیجیتال استخدام کردید. آنها باید بتوانند به شما کمک کنند بالاترین بازده سرمایه گذاری ممکن برای تجارت خود را بدست آورید.

 

 

در واقع می دانید که چگونه SEO را به روش صحیح انجام دهید - اطمینان حاصل کنید که شخصی که شما استخدام می کنید ، می داند چه کاری انجام می دهد. این قضاوت ممکن است دشوار باشد زیرا شما احتمالاً نمی دانید چگونه آن را انجام دهید اما می توانید با پرسیدن سؤال ، به دنبال توصیفات و توصیه ها و هر تحقیق دیگری که می توانید ایده خوبی کسب کنید. اگر یک شرکت بازاریابی بزرگ یا یک شرکت تبلیغاتی عمومی استخدام می کنید ، ممکن است فکر کنید به دلیل اندازه آنها در امان هستید ، اما واقعاً باید در این مورد بسیار مراقب باشید. بسیاری از این شرکتهای بزرگ سئو را در لیست خدمات خود قرار می دهند اما از داشتن متخصص در این زمینه فاصله زیادی دارند. بسیاری از آنها سرنخ چگونگی انجام این کار را ندارند. در حقیقت ، من از یک منبع بسیار معتبر به من گفته شده است که سابقاً در یک آژانس بزرگ کار می کرد که او تنها متخصص سئو در آنجا بود که تاکنون در واقع یک وب سایت را رتبه بندی کرده یا انواع دیگری از سئو را قبل از استخدام انجام داده است. با این حال ، آنها یک تیم بهینه سازی موتور جستجو داشتند که برای مشتریانی کار می کردند که گویی واقعاً می دانند چه کاری انجام می دهند. بنابراین اگر با یکی از این آژانس های بزرگ صحبت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که یک مشاور شخصی دارید که با شما و وب سایت شما که واقعاً دانش و تجربه دارد ، همکاری کند تا در واقع به درستی به شما کمک کند. و این ، دوستان من ، کمابیش چیزی است که مشاوره SEO درمورد آن قرار دارد. واضح است که این فقط یک خلاصه خیلی اساسی است و تعداد بیشتری از آن وجود دارد. به علاوه ، بهینه سازی موتورهای جستجو یک صنعت همیشه در حال تغییر است ، بنابراین همیشه موارد متفاوتی برای ادامه کار وجود دارد. اما حداقل در حال حاضر شما می دانید که آنها چه چیزی هستند ، چه کاری انجام می دهند ، چرا به آنها احتیاج دارید ، و بعضی چیزها برای این که بتوانید بهترین فرد را برای این کار استخدام کنید ، به دنبال آن هستید. موفقیت تجاری شما ممکن است به آن بستگی داشته باشد ، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید!

 

https://bealwaysmarketing.com/what-is-an-seo-consultant-and-what-do-they-do/

https://javadyasemi.ir/

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها