نحوه ایجاد استراتژی

سئو

آنچه را که فکر می کنید درباره SEO می دانید فراموش کنید و به عنوان یک زمینه همیشه در حال فکر کردن در مورد آن شروع کنید. هرچه رفتارهای کاربران و قابلیت های موتورهای جستجو به مرور زمان توسعه می یابد ، استانداردها به چشم می خورند.  با فرض اینکه شما می توانید SEO را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود جست و خیز کنید و فقط "بالگرد" آن ممکن است شما را از رسیدن به پتانسیل تجاری کامل خود باز دارد.  این فقط صنعت بازاریابی آنلاین نیست که در حال تحول است؛ صنعت تجارت شما نیز در حال بلوغ است. بنابراین وقتی صحبت از SEO می شود ، شما واقعاً نمی توانید "آن را تنظیم کرده و آن را فراموش کنید." شما باید نظارت کنید و ردیابی کنید که همه چیز چگونه خوب کار می کند ، بنابراین همیشه یک قدم جلوتر از رقابت هستید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام تدوین استراتژی باید در نظر بگیرید:استراتژی SEO  چه کسی در بازار هدف شما حضور دارد؟ - سئو امروز فقط به دنبال گرفتن هرچه بیشتر ترافیک نیست بلکه در عوض جذب بازدید کنندگان با ارزش بالا به آنچه پیشنهاد می دهید علاقه مند است. از نظر جمعیتی ، بازار شما به دنبال چه چیزی است؟ آنها چگونه جستجوهای وب را انجام می دهند؟ آنها در کجا قرار دارند؟ هرچه پاسخ های شما مشخص تر باشد ، سرمایه گذاری شما در سئو با ارزش تر می شود. Google Analytics مکان خوبی برای شروع تحقیقات شما است! اکثر افراد در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند - شما نیازی به آماری ندارید تا به شما نشان دهد که در چند سال گذشته بازار آنلاین تلفن همراه منفجر شده است و سالها پیش بر روی دسک تاپ غلبه کرده است. اگر می خواهید در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه خوبی داشته باشید ، بهینه سازی وب سایت ها برای مرورگرهای موبایل بسیار مهم است. اگر مطمئن نیستید که چگونه وب سایت شما اقدام به افزایش می کند ، آدرس سایت خود را در تست دوستانه موبایل Google وارد کنید

موتورهای جستجو در حال گسترش هستند - وقتی شخصی از موتورهای جستجوگر یاد می کند ، آیا شما به طور خودکار فرض می کنید که آنها درباره Google صحبت می کنند؟ غول فناوری سهم بزرگی از بازار دارد که Googling» به فعل تبدیل شده است. با این وجود بخش قابل توجهی از جستجوها در سایتهای جایگزین مانند Microsoft Bing انجام می شود. برای جستجوی سایت خود در گزینه های Google ، نکته ای را تعیین کنید تا ببینید رتبه بندی در کجا قرار دارد. فقط بهبود درگیری در رسانه های اجتماعی و اضافه کردن برچسب های متا ممکن است تنها کاری باشد که شما را برای افزایش رتبه های زوج در بینگ فراهم کند. مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند؟ - همین چند سال پیش ، میانگین کاربر به موتورهای جستجو اعتماد نکرد تا سوالات مکالمه را درک کند. آنها با عبارات واضح مانند "تحویل گل نیویورک" جستجو می کردند. اکنون مردم احساس راحتی در تایپ کردن در مواردی مانند "چه کسی گل رز را به من نزدیک می کند؟" تغییر در عادات جستجوگر معمولاً ظریف است ، اما تأثیر می گذارد کدام کلمات کلیدی برای سایت شما با ارزش تر باشد. به جای تمرکز بر کلمات کلیدی که باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شوند ، روی مواردی که به تبدیل ، درآمد و سود ترجمه می شوند تمرکز کنید.

سلطنت ناوبری ساده و محتوای با کیفیت پادشاه است - یک وب سایت کاربر پسند ، با اطلاعات جالب و آسان برای پیدا کردن ، چیزی است که باعث افزایش ترافیک شما می شود. هر صفحه باید با مضامین منحصر به فرد با کلمات کلیدی ساخته شود ، بنابراین موتورهای جستجو می توانند به راحتی شما را نمایه کرده و رتبه برتر خود را کسب کنند. رفتارهای مثبت بازدید کنندگان سایت بهترین شرط بندی برای رتبه بندی بهتر است ، بنابراین محتوا را طبیعی و متمرکز نگه دارید. برای جلوگیری از نیتی کاربران از سایت و جلوگیری از صدمه زدن به رتبه بندی آن ، از پرتقال و پر کردن کلید واژه ها خودداری کنید. پیوندها به سایت شما بسیار با ارزش هستند - هنگامی که وب سایت دیگری به شما پیوند دارد ، موتورهای جستجوگر این نظر را نشان می دهند که سایت شما دارای محتوای ارزشمندی است. چندی پیش ، دریافت ده‌ها لینک از سایتهای با کیفیت پایین تمام تلاش خود را برای افزایش رتبه شما انجام داد. امروز ، ارزش پیوند به سایت شما بستگی به کیفیت سایتی دارد که به شما پیوند داده است. فقط چند لینک به سایت شما از سایت های پر ترافیک شگفتی هایی برای رتبه بندی شما انجام می دهد!

رسانه های اجتماعی نقش محوری دارند - آخرین و مهمترین چیز ، رسانه های اجتماعی یک سکوی در حال تحول است که از یک بستر ارتباطی اساسی به یک کانال بازاریابی بسیار سودآور تبدیل شده است. بسیاری از کاربران جستجوهای خود را در رسانه های اجتماعی شروع کرده و راهی سایت تجاری می شوند. به روز کردن مطالب به روز ، جذاب و شخصی ، افراد بیشتری را به پروفایل شما و در نهایت به وب سایت شما جذب می کند. آنالیز کلید سئو است - نظارت بر رتبه شما در موتورهای جستجو برای دستیابی به نتایج بهتر کلیدی است. با ردیابی مهمترین معیارهای وب سایت شروع کنید تا یک پایه برای عملکرد خود تعیین کنید. تغییرات کوچکی در محتوای خود ایجاد کنید و ببینید آیا شاهد افزایش در ترافیک سایت یا رتبه بندی سایت خود هستید. از ایجاد چندین تغییر نامربوط به طور هم زمان خودداری کنید ، بنابراین همیشه می توانید آنچه را که برای بهبود عملکرد مسئول بوده است ، پیگیری کنید.

افکار نهایی ما در مورد برخی از مؤلفه های اصلی یک کمپین SEO موفق برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما بحث کرده ایم. فراتر از آن ، تعدادی از استراتژی های بازاریابی وجود دارد که می تواند به طور غیرمستقیم بر نحوه رتبه سایت شما ، مانند تبلیغات پرداخت هر کلیک و بازاریابی ایمیل تأثیر بگذارد.  این بدان معناست که شما واقعاً نمی توانید به صورت جداگانه به هر کمپین نزدیک شوید. موفق ترین مارک ها تمام مبارزات انتخاباتی خود را ادغام می کنند که اطمینان حاصل می کنند همیشه وجود دارد که چیزی را فشار می دهد تا یک قدم به تبدیل شدن به مشتری نزدیک شود.  بازاریابی Pronto در قلب بازاریابی دیجیتال با راه حل های تخصصی وب سایت ، از جمله طراحی وب سایت قرار دارد.

 

 

https://www.prontomarketing.com/blog/digital-marketing-strategy/

https://javadyasemi.ir/


مشخصات

آخرین جستجو ها